måndag 21 maj 2018

Måndagen den tjugoförsta maj 2018

Jag vaknade så pass tidigt att jag hann gå ut och gå en långpromenad på en mil, just nu går jag en mil på en timme och fyrtio minuter, vilket är ganska okej. Jag älskar att promenera i naturen den här månaden, allt är grönt och naturen är så fruktansvärt vackert just nu. Jag njöt så pass mycket av den fina naturen att jag kom hem så pass sent att jag fick lov att stressa till jobbet, vilket jag inte gillar, jag vill gärna ligga på plus på klockan.

Just nu funderar jag mycket på vart jag ska resa i höst, jag har bokat en resa till Miami i mitten på oktober. Nu är jag inne på att avboka den resan och åka till Kreta i stället och i januari åka till Miami. Jag kan verkligen inte bestämma mig, vilket är ett i-landsproblem så klart. Men en sak är jag säker på, jag ska åka till Austrailien och Nya Zeeland i januari 2020, det kommer bli den längsta semester någonsin då jag vill vara borta i 2-3 månader. Jag behöver spara en massa pengar och det är därför som den resan sker först år 2020, men tiden går ju fort när man har roligt, det är ju bara ett och ett halv år kvar till den resan.

Eftersom jag har jobbat hela helgen så är jag ledig tisdag och omsdag. I morgon ska jag nog åka inlines samt sola, på eftermiddagen åker jag hem till Anna. Jag och Anna ska grilla och jag ska få rida på hennes häst Walle. På onsdag ska jag luncha med mina vänner Nina och Mattias och jag ska förmodligen springa upp och ner i tvättstugan. Tack för att du besöker mig. 


- Jag älskar dig naturen


- Blomma


- Statyn Snöklockan


- Äppelblommor


- Doftar så gott


- Båthamnen i Källviken, Falun


- Ibland lyckas man få bra foton


- Asfaltering i natten

2 kommentarer: