söndag 7 januari 2018

Söndagen den sjunde januari 2018

Jag blir aldrig nöjd med vissa saker, idag gjorde jag om min bloggbanner - igen. Logotypen i bannern hade, av någon märklig anledning, fått en bedrövlig kvalitet när jag skickade upp bannern till bloggen. Efter att jobbat  i Photoshop, samtidigt som jag smuttat på några glas Pepsi Max, slog jag ner röven i soffan för att spela Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam och Mackan. På kvällen gick jag, min nya vän Helena och hennes pojkvän till en pizzeria. Alla tre spelar Pokémon Go så det blev en massa prat om det, jag är väldigt glad över mina nya vänner. Vänner som man kan lita på växer inte på träd tyvärr. Mätta och belåtna åkte vi omkring en stund för att jaga pokemons. Väl hemma igen så spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Mackan och Adam.


- Nu är jag äntligen nöjd med bannern - tror jag


- Gyrossallad med Helena och Jimmy


- Men tack Facebook. Usch!


- GTA V är fortfarande vackert


- Lite Miami Vice-känsla i GTA V


- Vi körde race i GTA V


- Vi spelade golf i GTA V


- Vi spelade tennis i GTA V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar