torsdag 17 mars 2016

Torsdagen den sjuttonde mars 2016

Jag är forfarande sjuk, forfarande ynklig och fortfarande sängliggandes. Det känns som att jag är på bättringsvägen i alla fall, öron och huvudvärken är borta. Men jag är sängliggandes som sagt och jag har nu betat av säsong 21 och 22 av den fenomenala tv-serien Top Gear. Herre Gud vad jag älskar Top Gear, killarna gjorde ambulanser i ett av avsnitten och James Mays ambulans tappade bakluckan. Mitt skratt byttes ut till dödshosta. Men Top Gear är briljant och fruktansvärt bra, bra mycket bättre än kvaliteten på mitt imunförsvar. Jag blir hemma från jobbet i morgon också, jag ska dock försöka jobba hela helgen. Jag hoppas verkligen att den här influensan är kortvarig.

- Grymma killar

4 kommentarer:

  1. Krya på dej! Var rädd om dej så det inte blir lunginflammation av det! Det är flera som trott sej varit ok o sen har det slagit till ordentligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Två stycken på jobbet har lunginflammation. Den som lever får se

      Radera
  2. Nämen, inte pigg än? Krya på dig nu, kram

    SvaraRadera