söndag 10 januari 2016

Min packlista

Klockan är snart åtta på kvällen och jag har fortfarande inte packat trots att jag åker i morgon, jag har nog inte förstått att jag åker till Australien i morgon. Jag förstår inte heller att jag har fem veckors semester, helt sjukt vad nonchalant jag är. Jag tror att jag ska gå ner i källaren och hämta resväskan i alla fall, här är min lista på saker som ska med. Jag får ta med 30 kilo, men jag hoppas att det väskan slutar på 20 kilo.

RYGGSÄCK:
Pass
Flygbiljetter
Plånbok
Kreditkort
Körkort
Internationellt körkort
Utländsk Valuta
Mediciner
Hotell-kvitton
Bankdosa
Armbandsur
Anteckningsblock + penna
Dator + laddare
Hårddisk(Extern)
El-adapter
Försäkringspapper
Grenuttag
Kamera + laddare + minneskort
Mobiltelefon + laddare + lurar
Solglasögon
Stödstrumpa (Tur)
Videokamera + laddare
Öronproppar
Värktabletter

RESVÄSKA:
Frys/plastpåsar
Hårgelé
Hårspray
Jeans
Mediciner
Parfym
Plastkasse till smutstvätt
Plåster
Skavsårsplåster
Skor
Strumpor x10
Stödstrumpa (Retur)
T-shirts
Inlines
Tejp
Termometer
Underkläder x10
Vätskeersättning

NECESSÄR:
Tandborste
Borste
Deodorant
Tandkräm
Nagelsax
Rakhyvel

4 kommentarer:

  1. Inte typiskt 71:a...packa i tid för sjutton! Önskar dig en underbar resa! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Klockan är 23:00 och jag har fortfarande inte packat :)

      Radera
  2. Önskar dig en underbar resa

    SvaraRadera