torsdag 10 september 2015

Torsdagen den tionde september 2015

Det är den tionde september idag och det är idag 37 år sedan som Ronnie Peterson krashade på Monza-banan. Jag är idag otroligt glad över att jag fått besöka Monza och min resa är något som jag aldrig kommer att glömma. Jag klev upp vid tio-tiden idag, jag gissar att gårdagens maraton-sömn gjorde att jag behövde mindre sömn än vanligt. Tack vare min tidiga uppstigning fick jag en hel del fritid som jag utnyttjade till att spela Batman: Arkham Knight på. Sen tog jag en dusch och gick och la mig och sov en stund innan det var dags att göra sig i ordning och gå till jobbet, idag jobbar jag mellan klockan 14:59 och 0:23. Jag älskar att jobba under den här tidpunkten, jag skulle vilja jobba så här varje dag. Efter jobbet gick jag hem och spelade Batman: Arkham Knigt, jag har så många spel att spela just nu och fler spel kommer under hösten och vintern. Jag borde ta en veckas tjänstledigt för att spela klart allt, i-landsproblem är bara förnamnet.

- Ny uppdatering den 15 september...

- Snygg för att vara Volvo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar