torsdag 22 augusti 2013

Drömmar om USA

Jag vill tillbaka till USA igen, jag sitter och smygtittar på flygstolen.se och hittar resor för strax över 5000 kronor samt en hyrbil för 3000 kronor. Jag funderar på att landa i San Francisco igen, besöka Alcatraz den här gången. Sen åka vidare till Los Angeles via Highway One - igen. Dra upp till Las Vegas för att åka vidare till Arizona och Route 66. Sen flyga till Miami för sommar och sol i tre veckor för att sen flyga upp till New York och besöka frihetsgudinnan. Samtidigt som min drömresa till Australien väntar runt hörnet kan jag inte låta bli att planera en resa för december 2014. Jag bara måste åka tillbaka till USA!


Min älskling framför Golden Gate bron december 2012


Häftigaste bil jag kört - Ford Mustang 2013


750 mil körde jag. Från västkusten till östkusten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar