lördag 22 september 2012

Jobb lördag

Vaknade runt ett om jag minns rätt, alla dagar går så fort just nu, tack och lov. Märkte direkt att jag kände mig mycket piggare i förkylningen, jag låter inte ens förkyld när jag pratar och det känns skönt att bli frisk så fort. Men jag är tillräckligt gammal för att inse att förkylningen kan ta ny fart i morgon igen.

Just nu håller jag på att packa ner/ihop hela mitt bohag för på måndag klockan sju kommer mattläggaren för att byta ut alla golvmattor i hela lägenheten, ja förutom i badrummet då. Det ska bli så kul med nya mattor för den jag har nu är pissgul och den äckligt ful.

Det jobbiga blir ju att gå upp innan sju på måndag, jag jobbar natt denna helg och har således gått och lagt mig vid fem så nu ska jag vända på dygnet. Jag kommer att stupa i säng när mattläggaren är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar