lördag 25 augusti 2012

Hälsat på mor

Gick upp skapligt tidigt idag för att ta en buss till min lilla mor. Hon hade köpt en kaninbur som jag fick sätta ihop och kapa benen på för att hon skulle ha den som en hundkoja. Haha, hon är rolig min kära mor.

Sen så fick jag sätta mig ner och skriva en instruktionsbok till hennes nya mobiltelefon med touchskärm som hon nyss handlat. Nu kan hon ringa och smsa och det var allt hon ville lära sig, dom andra hundra funktionerna sket hon högaktningsfullt i, bra där mamma att köpa en ny mobil när det gick lika bra att ringa och smsa på den gamla. Haha!

Nu sitter jag på bussen hem och vi har precis passerat ett monsunregn igen. Ska hem nu och åka ett par mil på inlines och i kväll blir det lugnt. Det kommer att bli tv-spel och en kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar