måndag 15 augusti 2011

Vilken pissdag

I dag har jag haft en sån där dag då man bara vill åka hem och dra täcket över huvudet. Först började våra kunder gnälla för att vi höjt priset - med tre kronor och sen har det rullat på, en efter en kommer och gnäller på mig och jag som inte haft ett skit med prishöjningen att göra. Jag tänker inte kasta skit på er här i bloggen för då sjunker jag till er låga nivå. Märks att det är måndag.

Under dagen kom ett ordentligt regnväder också, man såg knappt handen framför sig, det var mycket märkligt att inte jag var ute på stan och blev piss-blöt!



På kvällen så kom i alla fall DHL med leverans från Ikea. Har beställt ett sängbord och ett vitrinskåp, får se när jag får tid att montera ihop det, nästa semester kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar