fredag 5 augusti 2011

Varm vecka

Vilken vecka, det har varit kanonväder med över 25 grader varmt och det är man ju inte så bortskämd med precis. Har dock jobbat hela veckan med pass på över 10 timmar per dag men lite rast har jag haft så man har ju hunnit sola lite. Nu är jag ledig i helgen och tänker ta mig en sovmorgon i morgon. Jag känner mig faktiskt lite sliten efter ha jobbat för dom som är hemma på semester.



Har funderat på att börja köra lastbil igen, det är ju egentligen det jag vill och tanken växer sig allt större, speciellt när man ser åkerier med sprillans nya Scanior med massor av lull-lull



Läser att allt fler kvinnor drabbas av sjukdomen Kol efter att ha rökt hela sitt liv, jag tänker inte skriva rätt åt er men usch för rökare. Hittade en ask-kopp på stan som ser ut som en mc-hjälm.



I helgen ska jag grilla, har kommit på att jag knappt har grillat alls i sommar, vilket är uselt, men det ska åtgärdas med massor av kött och gott tillbehör, hoppas bara det blir fint väder. Nu ska jag ta mig en liten siesta innan det är dags att ta sig tillbaka till jobbet - igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar