torsdag 17 maj 2018

Torsdagen den sjuttonde maj 2018

Helvete va kallt mumlade jag tyst för mig själv när jag gick ut, lite rädd att någon skulle höra mig. Temperaturen sjönk från 27 till 15 över natten och det var verkligen kyligt ute, va snabbt man vänjer sig. Jag mötte upp Anna och vi åt lunch tillsammans, efter lunchen tog vi en promenad runt centrum. Efter att Anna gått tillbaka till jobbet så drog jag ut och gick en mil, i betydligt mer kläder än innan lunchen. Väl hemma slog jag ner röven i soffan och där satt jag hela kvällen samtidigt som norrmännen firade deras nationaldag. Tack för att du besöker mig. 


- Mat med Anna


- En läcker Scania


- Miami Vice-känsla


- Maskrosorna är på väg att blomma ut


- Välkommen till en usel blogg


- Styvmorsviol


- Liljekonvalj luktar så himla gott

4 kommentarer:

  1. Din blogg är inte usel!
    Men härligt att du umgås med Anna iaf. Kram på dig 😊

    SvaraRadera
  2. Du är sååå duktig med din blogg tänk inget annat heller STOR KRAM till dej vännen min😉😎😎❤❤❤❤

    SvaraRadera