söndag 13 maj 2018

Söndagen den trettonde maj 2018

Jag slängde mig i syrrans bil och körde en jäkla massa mil för att komma fram till Anna, väl framme så tog vi en promenad runt någon sjö som jag inte kommer ihåg vad den heter. Vädret var helt otroligt, strålande sol och inte ett moln på himlen. Efter promenaden lagade vi tacos till lunch och sen gick vi ett till varv runt den där sjön, vi slog oss ner på en bänk och bara njöt av vädret. Sen var det dags att åka ut till Annas stall för att mocka skit och sen gick vi ut till hästarna som stod och käkade gräs i en gigantisk hage, jag gillar hästar och vi blev kvar en lång stund innan vi åkte hem och lagade middag, resten av kvällen kollade vi på film. Tack för att du besöker mig. ♥


- Jag och syrrans Mazda


- Vi tog en promenad


- Fint väder


- Blå blommor


- Sallad och lite tacos


- Annas raskatt är en Maine Coon


- Annas hästar


- Så himla fin


- Den här hade fint hovskägg


- Min favorit


- Sallad med hamburgare till middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar