söndag 20 maj 2018

Söndagen den tjugonde maj 2018

I flera dagar har jag kännt mig jäkligt irriterad på det mesta här i livet och det här har påverkat mitt bloggande, jag har inte orkat skriva något om mitt liv som påminner om alla andras liv. Jag känner mig bitter över att jag inte kan resa oftare, jag längtar bort, att få packa väskan och bara lämna allt bakom mig. Jag vill bort, så långt bort det bara går. Jag saknar Australien och jag saknar USA. Jag känner mig bitter över att jag har blivit sämre på att spara pengar, jag måste sluta äta ute. Jag måste skärpa mig helt enkelt, men det är verkligen inte lätt.

Jag har jobbat hela den här helgen men jag har hunnit med att vara utomhus i det fina vädret, tagit promenader och åkt inlines. Naturen står i full blom och jag hinner inte med att njuta över allt vackert som finns där ute, jag är rädd över att vakna upp och allt ska vara över. Jag är ledig tisdag och onsdag nästa vecka och då måste jag ut och sätta mig i naturen och bara njuta. Tack för att du besöker mig. ♥


- Gula blommor


- Röd blomma


- Vackert väder igen


- Lila blomma


- Marknad i stan, sockervadd med vackra färger


- Tåg genom stan


- Röda blommor


- Rosa blommor


- Jag jobbar och sliter den här helgen

4 kommentarer:

  1. Sluta upp å va så bitter och njut istället 😉 Livet blir så mycket bättre då 😁

    SvaraRadera