tisdag 17 april 2018

Tisdagen den sjuttonde april 2018

Jag vaknade upp till mulet väder idag trots att det skulle vara fint, så istället för att gå ut så kollade jag på filmen om Lars Winnerbäck - igen. Sen gick jag ut och tog en promenad och av en konstig anledning så hamnade jag på jobbet idag också, pratade lite skit med kollegorna. Vid 16-tiden drog jag till Soulworks Tattoo Parlour för att tatuera mig och väl hemma igen så bytte jag om och gick bort till Lena och vi tog en långpromenad med hennes söta hund Pix. På kvällen blev jag slö och jag låg bara på soffan och glodde på film, i morgon är det dags att jobba igen. Tack för att du besöker mig. 


- Cykelbanorna sopas och jag är överlycklig


- Dåligt väder på förmiddagen


- Min nya tatuering


- Det blev Choo Chee Kai på en av stans kina-restauranger


- Jösses vad passande det där kom


- Så himla vacker


- Älskade skogen


- Lenas hund Pix är så jäkla söt


- Stadsparken i Falun en tisdag i april


- Engelbrekt-statyn på Stora Torget i Falum

4 kommentarer:

  1. Min första hund Laddie var en Berner Sennen...De är lika ljuvliga som söta! Hon var fantastisk med liten J! Men när jag blev själv med två små juveler och flyttade till stan fick hon byta familj! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du haft en sån hund? Ja dom är fina :)
      Tråkigt att hon fick byta familj :(
      Tack för din kommentar :)

      Radera
  2. Jag vet iaf en sak du längtar efter... Men då får man va glad om man ser dig överhuvudtaget... ;)
    Kram

    SvaraRadera