söndag 22 april 2018

Söndagen den tjugoandra april 2018

Idag var jag uppe med tuppen och jag drog igång med att plocka undan och städa lite. Sen satte jag igång med att spela det åtta år gamla spelet Red Dead Redemption, spelet är ett cowboy-spel och det är ett av världens bästa spel. Sen tog jag en promenad i det vackra vädret, jag träffade på några Pokémon Go-spelare på stan och vi slogs mot en boss på Stora Torget. Sen hörde Anna av sig, hon hade precis slutat jobbet och jag gick mötte upp henne och vi tog en promenad tillsammans. Sen var hon tvungen att pka hem till sina hästar och jag gick hem för att spela mer av det där cowboy-spelet. 

På eftermiddagen mötte jag upp min bror som ska åka utomlands, han behöver ett visum som jag försökte hjälpa honom med, men det var helt hopplöst då brorsans adress hela tiden blev ogiltig. Så vi gav upp. Väl hemma igen kollade jag på film och det slutade som det alltid gör, jag somnade på soffan. Tack för att du besöker mig. ♥


- Spelet Red Dead Redemption


- Trots åtta år på nacken är det fortfarande vackert


- En kopp te på Espresso House


- Scilla


- Blomma av något slag


- Taco-buffé med min bror


- Tack

2 kommentarer: