onsdag 25 april 2018

Onsdagen den tjugofemte april 2018

Vid midnatt ramlade lönen in på kontot och tur var väl det, jag har shoppat som en galning den senaste tiden och nu måste jag skärpa mig. Jag har ju en resa till Miami i höst och jag kommer eventuellt dra till Spanien i slutet på maj, jag måste börja spara nu.
Idag drog jag och Anna ut och åt lunch tillsammans, när vi umgicks i helgen så kändes allt så himla bra, idag började jag känna mig osäker - på allt. Jag gillar inte den här ovissheten och jag tycker inte om att jag känner mig osäker, när det var som värst i kväll så ringde hon och då kändes det mycket bättre, jag vet att det här beror på mig och att jag måste tänka på annat. Som tur är så skickar hon gulliga sms lite då och då, i kväll skrev hon att hon är glad att hon träffat mig.
Det är ju lill-lördag idag och snart är det ju lördag på riktigt, jag är ledig i helgen och då ska det tvättas kläder, hälsa på min far och jag ska ut på krogen. Jag hoppas att jag kommer träffa på Jonas, det var länge sedan som jag såg honom. På söndag ska jag bara ta det lugnt, är det tänkt, det blir sällan som man planerar. Tack för att du besöker mig. ♥

Dagens bästa låt: Per Gessle - Tycker om när du tar på mig


- Lunch med Anna. Kycklinggyros


- Älskade vitsippor


- Ett vackert café i Falu Stadspark


- Årets första maskros för min del


- Fick köpa mer salva till tatueringarna idag igen


- Blommor av något slag


- Gofika. Man blir aldeles gripen

2 kommentarer: