lördag 14 april 2018

Lördagen den fjortonde april 2018

Jag slutade jobba klockan fyra i morse och när jag kom hem så slängde jag mig i säng för att hinna umgås med solen idag. Det märks att man fått en hel del sol på sig, jag behöver inte sova tio timmar per natt längre och jag känner mig så otroligt pigg. Jag drog ner på stan tidigt och samtidigt som jag njöt av min Gud, solen, så spelade jag mobilspelet Pikémon Go. Ute på stan träffade jag på några andra Pokémon Go-spelare och vi drog runt på stan i flera timmar, jag njöt av varje steg jag tog i den varma vårsolen. Sen var det dags att dra hem och hoppa i mina skitiga arbetskläder och dra till jobbet. Tack för att du besöker mig. ♥

Dagens bästa låt: Lars Winnerbäck - Vem som helst blues


- Jag älskar dom här krumilurerna


- Falun bjöd på vackert väder


- Jag njuter verkligen


- Våren här


- Här är killen som skriver all dynga på den här bloggen


- Fick min nya skinjacka idag


- Hej då solen


- Blommor i natten

4 kommentarer:

  1. Men du! Dynga?? Ne du, de håller jag inte med om!
    Men du tar väldigt snygga kort o är snygg också!
    Och är en av dom bästa på ditt jobb! Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad du är snäll. Tack så jättemycket.
      Kramar

      Radera