tisdag 20 mars 2018

Vårdagjämningen är här

Vårdagjämningen är här och ingen är väl lyckligare än jag åt det, nu är dagarna lika långa som nätterna och på lördagnatt ställer vi fram klockan en timme. Jag får verkligen nypa mig i armen för att tro på det jag ser. Innan jobbet idag så kom min nya vän Lena förbi och vi drack te och snackade, det är inte ofta som jag träffar nya vänner, men jag är glad att jag har träffat Lena. Sen var jag tvungen att dra till jobbet, men innan jobbet så slank jag förbi en minuten för att sätta in pengar som jag fick av min far igår. Solen sken för fulla muggar och det gör mig så himla glad och positiv, jag vet ju att vi kommer få dagar då det är mulet. Aprilväder väntar ju också runt hörnet, men visst känns det bra att vårdagjämningen är här? Tack för att du besöker mig 

#vårdagjämningen #sol #solsken #vår #glädje


- Äntligen slask


- En fin dag igen


- Solen är underbar nu


- Så himla skönt väder


- Tomas  Solen = sant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar