onsdag 21 mars 2018

Onsdagen den tjugoförsta mars 2018

Jag har slutat äta ute för att på så vis laga mat som är nyttig och som inte innehåller socker, men idag gjorde jag ett undantag. Min systerdotter Matilda fyllde tjugo år förra veckan så jag ville bjuda på mat, vi gick till en restaurang som heter Mimos och maten var jättegod. Jag tog en kyklingfilé, lite kebab samt wokad fläsk. Det var länge sedan jag såg Matilda så det var ett kärt återseende. Väl hemma var det bara att hoppa i mina skitiga arbetskläder och dra till jobbet. Jag lyssnar alltid på musik när jag är utomhus, men idag fick jag plocka ur lurarna ur öronen, vårfåglarna sjöng för full hals och det var riktigt ljuvligt att traska till jobbet idag. Under eftermiddagen började jag tappa rösten, den här influensan tar aldrig slut. Haha! Jag hoppas det blir bättre till i morgon, annars blir jag hemma - igen. Tack för att du besöker mig 


- Jag bokade spelet Far Cry 5 idag


- Snön smälter och jag är lyrisk


- Vårblommor


- Så fina


- Mat på Mimos


- Det blev några koppar te efter maten


- Någon grävde på torget


- Det jobbas för fullt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar