onsdag 28 mars 2018

Onsdagen den tjugoåttonde mars 2018

Igår när jag kom till jobbet träffade jag på en chef som varit på semester i två veckor, när han fick syn på mig sa han att jag blivit smal. Jag är så jäkla nöjd med min vikt nu och jag måste påminna mig om att försöka behålla den nu, jag vill inte gå upp eller ner något mer nu. Hela dagen igår längtade jag till att få komma hem och spela Far Cry 5 och när jag kom hem så hann jag bara en liten stund innan jag blev så trött att jag stängde av och la mig. Haha!

Men eftersom jag la mig tidigt i natt så fick jag mer tid på förmiddagen att spela, spelet är ganska bra. Innan jobbet drog jag in på en matbutik för att handla hamburgare och bea-sås, jag var så jäkla sugen på det så jag var tvungen. Ute sken solen, men det är inte varmt ute. Det är långkalsonger som gäller, förra veckan klarade jag mig helt från att använda det och det är så tråkigt att vi tagit ett steg tillbaka när det gäller temperaturen.

På jobbet rullar det på (humor) som vanligt, min Scania och jag körde 15-17 mil idag och tack vare att vi ställde klockan i söndags så följer solen med mig fram till 19:00 på kvällarna, jag älskar ju solen men när jag jobbar vill jag att det ska vara mörkt, då myser jag lite extra i Scanian. Att köra på natten i mörker är något magiskt, jag kan nästan bli lyrisk av att mata mil efter mil i mörkret, oftast helt själv på vägen. Det är lill-lördag idag och på tal om det så är jag ledig i helgen, på lördag ska jag ner på krogen, jag längtar till lördagen. Men söndagen kommer nog bli roligare, då ska jag se E-Type på nattklubbem Liljan i Borlänge. Tack för att du besöker mig. 


- Idag har jag varit utan läsk i en månad


- Smördränkta mini-burgare och bea till lunch


- Fint väder men solen orkar inte värma mig


- Smördränkt burgare med bea till middag


- Myser i Scanian i mörkret 

2 kommentarer:

  1. är det du eller katten som äter dom där miniportionerna? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHAHAHAHA 😂
      Nej vindelar på maten katten och jag 😂

      Radera