onsdag 14 mars 2018

Onsdagen den fjortonde mars 2018

Vissa dagar behöver jag åtta timmars sömn och andra dagar måste jag sova mer, idag vaknade jag efter åtta timmar och hade väldigt mycket tid över innan jag började jobba mitt eftermiddagspass. Jag vet att många avskyr att gå omkring och vänta på att få gå iväg och jobba, men jag älskar att ha några timmar i lugn och ro innan jag börjar. Jag diskar upp lite disk, torkar diskbänken och jag står och glor ut genom mitt köksfönster samtidigt som jag dricker en stor kopp med grönt te. När jag sedan gick till jobbet idag så var det strålande solsken och jag får verkligen nypa mig i armen för att jag ska kunna tro på vad jag ser. Nu hoppas jag på extra mycket värme så att snön smälter fort, jag vill åka inlines. Jag har sökt ledigt på fredag och jag har fått det beviljat, så nu är jag ledig tre dagar över helgen. Ska bli så skönt, men sen ska det tvättas och lagas matlådor. Jag kommer att häcka som en stork på krogen också, Svenska Skidspelen 2018 pågår under hela helgen så jag hoppas på mycket folk. Tack för att du besöker mig. 


- En kopp med grönt te innan jobbet


- Falun bjöd på sol och jösses vad jag njöt


- Underbar himmel och takdropp


- Älskade sol vad jag har saknat dig


- Om alla vintrar var så här


- Ja, Vargen was here


- Underbart väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar