måndag 19 mars 2018

Måndagen den nittonde mars 2018

Jag fick sova nio timmar i natt och vaknade naturligtvis med huvudvärk, inte blev det bättre av att det var mulet ute. Det var så himla oinspirerande att kliva upp idag, den lilla energi jag hade gick till att städa lite efter helgens alla synder. Efter att ha fått ordning i varglyan så gick jag till jobbet, då kom världens hagelskur - så klart. Förbannade måndag! Sen hände något, solen tittade fram och det gjorde att det gick betydligt enklare att jobba, väl hemma efter jobbet slog jag ner röven i soffan en stund innan det var dags att släcka lampan. Tack för att du besöker mig 


- Städa bör man


- En kopp te i lugn och ro


- Det är så skönt att komma hem till ett städat hem


- Handlade lite LCHF-varor


- Här började det att hagla


- Mulet över Falun idag


- Ond bråd död på himlen


- Det blev fint väder och en bra måndag till slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar