lördag 31 mars 2018

Lördagen den trettioförsta mars 2018 (Påskafton)

Det första jag gjorde när jag vaknade var att spela Far Cry 5, efter ett par timmars spelande så ropade solen på mig. Först vägrade jag gå ut eftersom det var så kallt ute, men så tog jag en promenad i vårsolen. Påskliljorna som kommunen placerat ut i centrum hade inte klarat nattens kyla, det var lite sorgligt att se faktiskt. Sen slank jag in på H&M, jag kollade bara efter några skjortor, köpte inget. Väl hemma igen fortsatte jag spela Far Cry 5 och på kvällen drog jag ner på krogen, det blev Kings Arms. I morgon väntar E-Type på Liljan i Borlänge, det ska bli kul. Glad påsk. ♥  Tack för att du besöker mig. 


- Besökte H&M igen


- Hoppas det blir varmare framöver


- Påskliljorna och jag fryser


- Påskris


- Fint väder men kallt tyvärr


- Påskris


- Påskris


- Kul att du besöker mig


- Skjuta pilbåge i spelet Far Cry 5 är livet det 


- Varg i spelet Far Cry 5


- Varg i spelet Far Cry 5


- Gyrossallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar