onsdag 7 februari 2018

Onsdagen den sjunde februari 2018

Jag satt uppe och spelade Fallout 4 fram till fem i morse och strax före tolv ringde mobillarmet. Trött som en trombon gick jag upp för att kasta i mig lite frukost för att sedan springa ner till parkeringen för att möta upp min kära mor. Med mig hade jag tre säckar med pantflaskor som vi pantade på närmsta butik och jag passade även på att handla hem mat som jag ska ha nästa vecka då jag börjar jobba igen. Sen for vi iväg till kommunens stora återvinning med en stor IKEA-kartong som har stått i hallen i ett par månader, jag äger ingen bil så den har fått stå där. Det är så skönt att komma hem och ha det tomt i hallen. Väl hemma igen så slog jag ner röven i soffan i ett par timmar innan jag började springa upp och ner som en galning i tvättstugan. Under tiden som tvättmaskinerna tog hand om min smutstvätt så spelade jag mer Fallout 4.


- Mammas bil. Tack för skjutsen mor


- Tre säckar pant


- Pant för 307 kronor


- Jag köpte 42 liter Pepsi Max idag



2 kommentarer: