lördag 24 februari 2018

Lördagen den tjugofjärde februari 2018

En gång i månaden är det ett Pokémon-event som pågår mellan klockan 11 och 14, jag drog ut strax före tolv och spelade fram till 14. När eventet var över drog jag in på den krog jag brukar besöka på helgerna, dom har lunch där och jag brukar gå in på dagarna för att snacka en stund med personalen. Sen stack jag bort till Åhléns där jag köpte mig en vardagsrumsmatta och en lykta, väl hemma igen så kom Sara på besök och vi pratade länge och väl om allt möjligt, tack för att du finns Sara. Sen la jag mig och sov i ett par timmar. Klart piggare än innan jag la mig drog jag på mig mina arbetskläder och stack till jobbet. Det var skönt att vara tillbaka på jobbet igen efter alla sjukskrivningar, jag älskar mitt jobb. Jag jobbade mellan 21 och 03 och väl hemma igen så blev det god natt.


- Hjärta


- Solen försökte i alla fall


- Grenar och en liten sol


- Typiskt, jag har ju slutat med socker


- Ett demonstrationståg av något slag på Stora Torget idag


- En grå och dyster dag


- Det här drickandet mitt på dagen


- Ny matta från Åhléns


- Ny lykta feån Åhléns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar