torsdag 25 januari 2018

Torsdagen den tjugofemte januari 2018

Jag satt uppe och spelade tv-spel i natt när det plötsligt började låta konstigt från fönstren, det regnade och det smattrade ordentligt. Jag gjorde regndansen för att få bort snön, jag tror inte det hjälpte. Idag var det strålande väder ute, solen sken trots att jag vaknade sent under eftermiddagen. Jag sprang ut för att försöka få lite sol och d-vitamin i plytet. Sen slank jag in på krogen och snackade skit med några bekanta och sen gick jag runt och kollade in kläder på reorna som pågår just nu, jag kunde motstå frestelsen att handla mer kläder. Jag gillar att kolla på kläder, det inspirerar mig att försöka gå ner lite i vikt igen, efter förra årets två USA-resor visar vågen fel siffror för att jag ska vara nöjd. Väl hemma kollade jag på tv-serien ”Grand Tour” på Amazon Prime och spelade jag lite spel under natten.


- Nu smälter skiten


- Vilken underbar dag


- Man kunde se himlen igen


- Älskade sol


- Trots sitt namn Snöklockan så njöt hon av solen


- Njuter av min semester med en Red Bull och Grand Tour



- Spelar Assassin’s Creed: Origins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar