onsdag 10 januari 2018

Onsdagen den tionde januari 2018

Idag när jag skummade igenom mitt Facebook-flöde så hittade jag en del inlägg om hur kallt det var utomhus, en kompis skickade en bild på minus 17 och jag är så himla tacksam att jag är ledig. I år hann jag verkligen gå på semester innan kylan slog sina klor i Sverige. Jag önskar att jag kunde flytta till Miami, jag drömmer om det dagligen nu. Har jag tur så kommer jag i alla fall kunna flytta till Spanien på ålderns höst, jag vill aldrig mer uppleva en vinter till. På grund av kylan så stannade jag inomhus hela dagen, jag vägrar gå ut trots att jag borde handla. Jag spelade Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam, Mackan och Jimmy istället.

- Grand Theft Auto V: Online kan vara otroligt vackert


- Inte en av mina bästa landningar


- Tvättade min Testarossa


- Myser inomhus samtidigt som det är minus 15 ute

4 kommentarer:

  1. Å...du är så rolig :) Tvättar bilen tom i spelet och sitter inne som en riktig gubbe :) Typisk 71:a!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHAHA. Bilen tvättas flera gånger om dagen ;) Gubbe? Ja visst ja ;)

      Radera
  2. Tyvärr så kommer aldrig vi som inte har en fet utbildning m.m ha en riktig chans att kunna flytta till staterna :(. Det är inte direkt som att man kan åka dit och bli lastbilchaffis, montör eller liknande om man inte vinner green card lotteriet. Eller hittar en amerikansk fru (haha)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr är det så. Om man ändå hade en ordentlig utbildning. HAHAHAHA! Jag får leta efter en fru.

      Radera