söndag 7 januari 2018

Jag saknar dig Miami

Det var kärlek vid första ögonkastet den där kvällen den 31 december 2012 då jag besökte Miami för allra första gången. Jag och några vänner hade besökt San Fransisco, Los Angeles, Las Vegas och kört hela vägen igenom USA och ner till Miami. Så här skrev jag då: "Staden Miami tar mig med storm och jag trivs jättebra här, så bra att jag skulle flytta hit om det gick. Jag vill verkligen inte hem, jag vill stanna". Jag har nu besökt Miami tre gånger totalt och det är mitt paradis, något som jag inte är ensam om. Tidningen Allt om Resor skrev för ett sedan att Miami är den stekheta staden och jag kan bara hålla med. I oktober gör jag mitt fjärde besök och det lär ju nte vara det sista, jag saknar Miami.

Läs mer:
Miami Beach håller på att försvinna | Coolaste kvarteren i Miami | Miami-special













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar