fredag 26 januari 2018

Fredagen den tjugosjätte januari 2018

Igår kväll när jag satt och spelade började jag känna mig dålig, efter ett tag kände jag att det var magsjuka som var på väg. Jag tog med mig min skurhink och gick och la mig i hopp om att magsjukan skulle försvinna. Sen började jag känna mig bättre och jag tackade dom högre makterna att jag frisknade till, det var förmodligen den grillade kycklingen som jag åt till middag som var boven. Idag drog jag igång med att städa upp i varglyan och sen slog jag ner röven i soffan för att spela Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Jimmy. På kvällen drog jag ner på krogen för att äta taco-buffé, här träffade jag på Jonas som jag nyss har börjat lära känna, sen träffade jag på Milinda och det var hundra år sedan vi sågs. Det var en grymt rolig kväll, i morgon ska jag se 2 Unlimited i Borlänge.


- Städa bör man


- Diska bör man


- En kopp te


- Tacos på krogen


- Quiz på krogen

2 kommentarer:

  1. Oj då man ska inte äta kyckling ute krya på dej vilka snygga muggar du har då hmhm😡💕💕💖❤❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej man ska nog akta sig för att äta ute nu när magsjukan härjar.
      Muggarna är köpta på Indiska 😀

      Radera