fredag 19 januari 2018

Fredagen den nittonde januari 2018

Två semesterveckor är snart till ända, jag fattar inte hur fort det går. Min pappa behövde min hjälp med ett bankärende idag så jag hämtade upp honom, han har ont i ena foten så det fick bli rullstol idag. Det har snöat två dagar på raken och det var skapligt oplogat på stan, jag slet som ett djur och när vi kom fram var jag helt slut. Efter att ha skjutsat hem pappa så drog jag ner på stan för att raida lite tillsammans med några Pokémon Go-bekanta. Det var kallt som fan ute så jag rusade hem för att inte frysa ihjäl. Väl hemma så slog jag mig ner brevid mitt element och myste med Grand Theft Auto V: Online sippandes på en kopp te. På kvällen ringde en bekant som jobbar som bärgare, han undrade om jag är intresserad av att jobba som bärgare. Jag svarade ja och han skulle fixa en intervjuv åt mig nästa vecka, jag kommer förmodligen tacka nej eftersom lönen är sämre och att jag måste jobba dag, jag är som bekant en nattmänniska. Men det känns kul att veta att det finns jobb på arbetsmarknaden för en gubbjävel som mig. Under natten drog jag ut på krogen.


- En massa snö


- Vi gör stan osäker


- Snö och belysning


- Vidriga vintern


- Förbannade årstid


- Varmt och skönt


- Spelade Street Fighter V: Arcade Edition


- Party


- Spelade Grand Theft Auto V: Online


- Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar