tisdag 23 januari 2018

Tisdagen den tjugotredje januari 2018

Det är bra märkligt hur semesterveckorna bara försvinner, jag har nu passerat halva semesterperioden på fem veckors flykt undan kylan. Idag tog jag tag i en del måsten som hängt över mitt huvud, jag betalade mina räkningar och jag postade en förnyelse av mitt körkort och på tal om körkort så hatar jag att förnya det var femte år. När det var gjort så passade jag på att handla mat och dryck och sen gick jag hem för att spela Grand Theft Auto V: Online, men då gick PSN-servrarna ner och det blev inget online-spel. Jag kollade på några avsnitt av underbara Grand Tour istället samtidigt som jag surade och sippade på en Red Bull Light. Klockan 0:30 var servrarna tillbaka så jag spelade Grand Theft Auto V: Online i några timmar.


- Förnyar körkortet


- Kyrka


- Taket kan alltså rasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar