lördag 27 januari 2018

2 Unlimited (Live)

Strax före 22 dök min taxi upp som jag hade beställt och den tog mig till min vän Jimmy, jag och Jimmy snackade en stund och sedan körde vi till Borlänge. Vi knatade in på nöjeskrogen Liljan och vid midnatt dundrade 2 Unlimited ut på scenen. Nu var det visserligen bara sångaren Ray Slijngaard som var kvar från tiden då 2 Unlimited var verksamma. Den kvinnliga sångerskan Anita var inte med och det tyckte jag var tråkigt, jag fick reda på det för två dagar sedan så det kom inte som en överaskning. Men jag måste säga att ”nya” 2 Unlimited höll och dom levererade den ena hiten efter den andra och publiken, inklusive mig själv, var verkligen lyriska. Sångerskans röst var lite klen ibland men det var inget man irriterade sig på, jag älskade 2 Unlimited på 90-talet och jag älskar dom fortfarande. Det här är eurodance när den är som bäst.

2 Unlimited live på Liljan








- Copyright (c) 2018 Tomas Varg

1 kommentar: