söndag 17 december 2017

Star Wars VIII: The Last Jedi (Bio)

Det är nästan pinsamt att dom snart fyrtio år gamla Star Wars-filmerna fortfarande är bättre än alla andra filmer om Star Wars, att skådespelarna från den första Star Wars-filmen fortfarande gör ett bättre jobb än dagens amatörer. Jag tycker dock att den sjunde filmen var rätt okej och idag slog jag ner min feta röv i en biostol för att kolla på del åtta. Star Wars VIII: The Last Jedi börjar bra och tempot är högt redan från start, filmen dyker aldrig. Skådespelarna får godkänt. Jag gillar humorn, jag skrattar flera gånger och det tillhör inte vanligheterna. Sen älskar jag hur man binder hop storyn i dom här nya filmerna med dom gamla. I Star Wars VIII: The Last Jedi hittar vi Leia, Chewbacca, R2D2, C3PO. Jag älskar också att Millennium Falcon fått medverka också.


- Betyg 4 av 5 vargar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar