torsdag 2 november 2017

Svårt att blogga

Just nu känner jag att det är oerhört svårt att blogga. När man jobbar, sover, äter och skiter så är det omöjligt att hitta inspiration och då är det banne mig inte lätt att hålla igång den här värdelösa bloggen. Det är mycket lättare att blogga när jag är på resande fot än när jag befinner mig i kalla Sverige. Just nu ser jag fram emot min fem veckor långa semester med start i januari, jag ska inte resa någonstans utan bara vara inomhus och tina upp. Till helgen ska jag ta mig i kragen och fixa lite i mitt hem tänkte jag, det ska borras en hel del i betong och det är inget som jag tycker är kul. Nu måste jag jobba vidare, tack för att du läser.


- Det är svårt att blogga när man bara jobbar, sover, äter och skiter

6 kommentarer:

  1. Jaa man måste sköta det okså hihi kram😤😤❤

    SvaraRadera
  2. Varken du eller din blogg är värdelös o de vet du mycket väl! O de är snart dags för oss att ta en träff igen! Massa styrlekramar från mig

    SvaraRadera
  3. Tja jag är likadan, tar knappt kort eller skriver om min dag på Facebook eller liknande när jag bara har vardag här. Inget intressant att skriva om så. Det är nog likadant för alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Vardagar är så tråkiga och inspirationen tryter.
      Tack för att du besöker bloggen 😀

      Radera