torsdag 2 november 2017

Mörkret är här

Vi ställde tillbaka klockan i söndags och det innebär att det blir mörkt tidigare på kvällarna, att gå in i mörkret är aldrig några problem för mig trots att jag älskar ljus och värme. Trots att jag hatar månaderna oktober, november, december, januari, februari och mars så gillar jag faktiskt mörkret som dessa månader kan bjuda på. Jag älskar att köra och det har jag turen att få jobba med, jag trivs som bäst bakom ratten när det är mörkt ute, då kan jag köra hur länge som helst. Även inomhus uppskattar jag mörkret eftersom man kan tända ljus och mysa ner sig framför tv-spelet med gott samvete. Nu får vi hoppas att det inte kommer någon snö, mörkret är här och jag gillar det. 


- Mörkret är här och det gillar jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar