torsdag 30 november 2017

Jag drunknar i snö

I två dagar har snön fullkomligt vräkt ner här i Falun, att jag längtar till januari och min semester i Spanien är en underdrift. Falu Kommun har förmodligen redan sprängt budgeten för snöröjningen för vintern 2017-18. På Facebook hurrar folk över kräk-snön som jag kallar skiten för, kräk-snön och äckel-vinter är två ord som jag flitigt använder mig utav eftersom jag hatar den här vidriga årstiden. Jag är en sommar-människa och jag har hatat vintern så länge jag kan minnas. Här är några foton från snön som alla, märkligt nog, tycks älska.














4 kommentarer:

  1. Det är väldigt fina vinterbilder annat kan du väl inte säga?eller kram❤

    SvaraRadera
  2. Det är ju bara att gilla läget och se det vackra i snön. Den hinner nog töa bort igen... tyvärr tycker jag. Hellre fin snö än äckel-slask och kallt regn. :)

    SvaraRadera