fredag 10 november 2017

Det är fredag

Det är fredag, eller fucking fredag som människorna i podcasten Via Lascaris säger. Det behövdes dammsugas i varglyan så jag drog några vändor med dammsugaren. Sen drog jag ner på stan för att köpa nya jobbskor och när jag ändå befann mig i centrum så slank jag in på en av stans kinarestauranger för att trycka in lite frukost i truten. Sen gick jag bort till Åhléns för att köpa en ljuslykta. Väl hemma igen tog jag mig en tupplur inför min jobbnatt. I helgen är jag ledig men det kommer bli en fullspäckad sådan. I morgon lördag kommer fina Jessica på besök och på kvällen ska jag ut på krogen. På söndag ska jag gratulera pappa på fars dag och sen ska jag träffa Chatis och Hanna. Hur jag ska hinna tvätta under helgen är för mig ett mysterium. Ledig var det.


- Städar. I morgon kommer Jessica förbi


- Köpt skor


- Kinamat


- Sökt efter en sådan här med ljus och lykta


- Tycker det blev fint

1 kommentar:

  1. Jaa det blev jättefint duktig du på att greja snygga skor ska sitta på en söt son kram😉❤❤

    SvaraRadera