måndag 30 oktober 2017

Måndagen den trettionde oktober 2017

Jag bokade ett avlastningsbord för 1100 kronor på Jysk igår, idag åkta jag och min mor bort till butiken för att hämta det. Döm om min förvåning när dom har rea på en massa saker, så istället för fullpriset så betalade jag endast 750 kronor. Väl hemma for vi iväg till återvinningscentralen med kartonger och annat skrot som legat och skräpat i hallen. Efter det slank jag in på en av stans kina-restauranger för att äta en sen lunch. Mätt och belåten drog jag omkring på stan en stund innan jag tittade in på butiken Indiska, på Indiska hängde det en grej som jag köpte och som ska hänga bakom mitt avlastningsbord är det tänkt. Väl hemma igen så monterade jag ihop avlastningsbordet och sen spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam och Markus.


- Tippen


- Kinamat


- Avlastningsbord från Jysk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar