söndag 22 oktober 2017

Lördagen den tjugoförsta oktober 2017

Jag sov mellan 05-14 idag och nu leder jag kampen mot den amerikanska jetlaggen med 3-1. Men man vet aldrig nör skiten slår tillbaka. Jag började dagen med att ta en promenad på 10 kilometer och jag hade stickade tröjor och vinterjacka på mig och då var det ganska skönt ute. Efter promenaden tog jag och hamrade upp en av dom souvenirer som jag köpte i USA, en Route 66-skylt som är gjord i järn av något slag. Sen slog jag ner röven i min vita soffa och jag hann spela Grand Theft Auto V: Online en stund innan det var dags att hoppa i arbetskläderna och dra till jobbet. Semestern tog slut idag men och andra sidan jobbar jag bara tre månader innan jag går på fem veckors semester. Vid 03-tiden packade jag ihop och gick ut på en promenad för att fånga dom pokémon som kom igår kväll, dom tillhör generation 3 men man har bara släppt fem av dom eftersom det är halloween.










4 kommentarer:

  1. Har du köpt Pucko? Dom lottar ut en Route 66 resa på flaskorna :D

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Haha. Det var ju kul. :)
      Tävla nu så du vinner och sen kan du ta med mig :)

      Radera