söndag 22 oktober 2017

Jag kanske gillar nya Volvon pyttelite

Det var när jag befann mig i USA som min vän Mackan kommenterade att vår Ford Mustang var väldigt lik nya Volvon, jag kan hålla med om att Volvo har snott designen av Ford. Den långa och låga huven samt dom smala strålkastarna som går runt hörnen gör att Volvon liknar Mustangen lite. Nu kopierar ju alla biltillverkare av varandra så det är ju inget nytt. Själv hatar jag Volvo eftersom dom som designar Volvobilar är gamla gubbar som bara gamla gubbar köper. Det finns inte en enda Volvo-modell som ser sportiga ut, inte ens Polestar-modellerna imponerar på mig utan den gör mig bara så jävla sömnig, precis som alla andra Volvo-modeller. Men jag kanske gillar nya Volvon lite, men då är det ytterst lite, mest för att den påminner om Mustangen så klart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar