tisdag 12 september 2017

Tisdagen den tolfte september 2017

Idag var jag ledig från jobbet och det dörsta jag gjorde var att spela lite Grand Theft Auto V: Online. Sen drog jag ut och gick en promenad samtidigt som jag spelade mobilspelet Pokémon Go. Efter promenaden tog jag bussen till grannstaden Borlänge för att ta mig bort till Gamestop, där bytte jag in lite spel för att köpa pengar på PSN. När jag ändå befann mig i Borlänge så passade jag på att spela lite Pokémon Go även här. Väl tillbaka i Falun igen så fortsatte jag spela Pokémon Go med några som jag lärt känna under sommaren. Under kvällen spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam, Mackan och Grus.

- En massa röda bär

- Hela centrum byggs om i Falun

- Pridetrappan förstörd igen

- Förstörd

- Röd blomma

- Gul blomma

- Bytte in dessa

- Det gör ont

- En skitbil alltså

- Ros

- Fontän

- Blomma

- Fontän

- Kristine kyrka

2 kommentarer: