söndag 24 september 2017

Söndagen den tjugofjärde september 2017

Jag vaknade rätt sent idag, trött som en luva drog jag bort till Falu Koppargruva för att jaga pokémons. Här mötte jag Göran som också spelar Pokémon Go, vi gick runt hela gruvan vilket var skitdrygt. Jag hasade mig mest fram likt en gammal farbror med liktår. Väl hemma igen så hoppade jag på en buss som tog mig till Rönndalen i Enviken och här hälsade jag på min gamla mor, mamma fyller år på söndag så jag valde att fira henne idag eftersom jag har fullt upp inför resan nästa helg. Sen körde mamma hem mig och i bilen hade hon med sig en överraskning till mig, en vit dalahäst i betong som jag blev jätteglad för. Tack mamma - kram! Väl hemma igen så spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Mackan en stund innan jag och Ulrika drog runt halva stan för att jaga pokemons, Ulrika och jag har blivit riktigt bra vänner och hon får mig alltid att skratta. Klockan fem på morgonen kom jag hem, som ett gammalt fyllo slängde jag mig i säng, trött som ett as.

- Svamp

- Falu koppargruva

- Höstlöv

- Grönfink

- Mammas hundar

- Mamma

- Tack mamma <3

- Jag är ute och ränner

- Gula löv i natten

6 kommentarer: