måndag 14 augusti 2017

Måndagen den fjortonde augusti 2017

Då var det måndag igen, helgerna bara swishar förbi samtidigt som vardagarna är som klister i kalendern. Är så jävla less på att jobba, jag har aldrig tyckt om att jobba. Blä! Jag vaknade tidigt i morse så jag gick ut och spelade lite Pokémon Go, vi är ett gäng vuxna gubbar och tanter som spelar varje dag och jag har lärt känna nästan alla. Kul att lära känna lite nytt folk tycker jag. Väl hemma igen så käkade jag lite innan jag hasade iväg till jobbet för att jobba ihop mina åtta timmar. Väl hemma efter att ha jobbat klart spelade jag lite Grand Theft Auto V: Online.

- Fint vid Falu Koppargruva

- Falu Koppargruva

- Skönt väder idag

- Jag tog en långpromenad

- Kristinegymnasiet i Falun

- Blomma

- Blomma

- Blomma

2 kommentarer: