söndag 23 juli 2017

Söndagen den tjugotredje juli 2017

Jag slutade jobbet klockan fyra i morse. Trots det så gick jag upp tidigt i dag och det berodde på att under gårdagens Pokémon Fest 2017 som hölls i Chicago så visade det sig att alla spelare fångade så mycket pokémons som spelföretaget hade satt som gräns. Det ryktades om att det dkulle komma legendarys idag och det gjorde det. Jag ringde Kim och vi drog iväg på en långpromenad. Det dröjde inte länge innan vi upptäcke en level fem boss så vi drog dit. Efter ett tag så fick både jag en varsin legendary så vi blev nöjda. Nog om Pokémon nu.

Det står juli i min almanacka, men ute känns det som om det vore slutet på september. Vilken totalt värdelös sommar och den är över innan den ens började. Jag önskar det kunde vara en 25-30 grader varmt varje dag, då skulle jag vara nöjd. Jag älskar värme och jag får aldrig nog av den. Väl hemma igen efter promenaden så var det dags att gå till jobbet och slita och efter att jobbat klart så gick jag runt på stan och spelade Pokémon Go. I morgon är jag ledig, men jag ska ändå dra till jobbet för att testa firmans nya Volvo och sen ska jag klippa mig. Jag måste hinna spela mer Pokémon Go också eftersom eventet tar slut i morgon kväll.

- Frän Ford

- Ros

- Blomma

- Många spelar Pokémon Go i Falun

- Nöjd över min Articuno-fågel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar