tisdag 25 juli 2017

Måndagen den tjugofjärde juli 2017

Mobillarmet väckte mig redan klockan 05:55 i morse, anledningen var att jag ville hinna med att spela så mycket Pokémon Go som det bara gick. Det dröjde inte lång stund innan Kim dök upp. Vid 14-tiden drog jag upp till min arbetsgivare för att testa firmans nya Volvo, den var rätt trevlig trots att det var en Volvo. Efter provkörningen kom Kim och hämtade mig och vi fortsatte spela Pokémon Go i flera timmar. Sen tog vi en kort paus för mat och lite Gramd Theft Auto V: Online tillsammans med Mackan. Sen drog jag ut och spelade mer Pokémon Go och på stan slöt det upp mer och mer folk trots att klockan var runt midnatt. Vi gick runt och pratade om helgens event och hur kul det har varit. Strax före 02:00 kom jag hem och jag somnade ovaggad efter stt ha varit ute i 20 timmar.

- Soluppgång klockan sex i morse

- Vacker morgon

- Fint väder en hel dag - otroligt

- Massor av folk spelar Pokémon Go

- Möte vid Högskolan

- Testar firmans nya Volvo

- Pokémon Go-träff

- Skön sommar-kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar