torsdag 29 juni 2017

Torsdagen den tjugonionde juni 2017

Om två dagar är juni slut, ett juni beståendes av mestadels regn. Det känns overkligt att juli snart är här, det går för fort. Idag började jag jogga lite försiktigt med mitt dåliga knä och det gick faktiskt bra. Sen var det bara att gå till jobbet, jag fick en körning till Hedemora idag så jag passade på att fota lite där. Väl hemma igen spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Mackan och sen kollade jag på tv-serien Sommar med Ernst.

- Joggade lite idag

- Åh nej, Dr. Bombay är tillbaka

- Fin blomma

- Hansonska huset i Hedemora

- Kyrka i Hedemora

- Häftig blomma

- Blomma

- Påskön. Hit vill jag resa

2 kommentarer:

  1. Ja gör en resa dit du kostar inte så mycket haha nu var ja väl rolig hihi kram😉😉❤❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Faktum är att det är ganska billigt att resa till Påskön. Vi får se 😊 ❤️

      Radera