fredag 26 maj 2017

Fredagen den tjugosjätte maj 2017

Jag vaknade med mobiltelefonen liggandes brevid mig, jag låg och kollade på youtube-klipp i går kväll och tydligen somnade jag. Jag klev upp och satte mobilen på laddning och medan jag väntade på att den skulle bli klar så spelade jag lite Grand Theft Auto V: Online. Vid tolv var både telefonen och jag klara, jag gick ut för att gå två mil. Idag gjorde jag en avstickare till Garves Bod för att kolla utsikten över sjön Varpan, här blev jag sittandes på tok för länge men det är så vackert här. Sen traskade jag till Kolarkojan och vidare bort till Lärkstugan. Efter det så satte jag kurs mot civilisationen igen. Väl framme i stan så slank jag in på Kings Arms för att äta taco-bufé, mätt och belåten gick jag hem och planade ut på soffan.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar