tisdag 21 mars 2017

Måndagen den tjugonde mars 2017

Jag visste att det skulle snöa idag så jag dog inte av en hjärtattack av att det hade kommit ny äckel-snö på morgonen. Jag var ledig från jobbet idag så jag passade på att gå ut och gå en mil, nu har jag gått tre mil på tre dagar. Efter promenaden besökte jag simhallen och simmade några varv i simbassängen, jag måste gå ner några kilon då det blev för mycket av det goda när jag var i Miami. Efter att ha simmat några vändor gick jag iväg och handlade lite mat och en ny äggkokare då den gamla är trasig. Väl hemma igen slog jag mig ner framför min tv och här satt jag hela kvällen, helt slut efter dagens motionerande.

- Fy fan - äckel-snö

- Solen försökte i alla fall

- Simmade

- Folk är idioter

- 60kr för att simma är för dyrt

- Kommer bli rik på mina skattepengar

- Ny äggkokare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar