lördag 25 mars 2017

Lördagen den tjugofemte mars 2017

Äntligen blev det helg, ett tag trodde jag att veckan aldrig skulle ta slut. Ordning och reda, löning på fredag och det stämde ju den här veckan. På tal om pengar så verkar det som att Chicago-resan kan bli av, men dom flesta som åkt på Route 66 säger att det är frustrerande att åka på den gamla vägen då inget är skyltat, det gör att jag tappar sugen på resan. Jag har dock en kompis som vill vara med och hen är nog mer taggad över resan än vad jag är, just nu tvekar jag bara. Drygt. Idag gick jag iväg till simhallen och simmade 500 meter, jag äter fel och jag måste tappa några kilon. Drygt. Efter simturen gick jag bort till jobbet och på vägen dit hittade jag årets första tussilago, på jobbet åkte jag lite inlines.

- Simmade 500 meter

- Här ligger det påskris

- Årets första tussilago

- Hej vad det går

4 kommentarer:

  1. Tråkigt när man känner så inför en resa...ni får väl prata om det, kanske bara åka vissa delar på gamla vägen. Inga tussilago på gång i dikena här än:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är tråkigt 😢 Vi får väl se hur det blir. Hoppas ni får tussilago snart 😊

      Radera