lördag 25 februari 2017

Lördagen den tjugofemte februari 2017

Solen stal all min uppmärksamhet när jag vaknade idag, det var bara att gå ut och ta en promenad. Jag längtar verkligen till den tiden på året när kommunen sopar upp allt grus så att det går att åka inlines, det är tyvärr över en månad kvar till dess. Nog om det. Jag har bott i min lägenhet sedan oktober förra året och jag har sedan dess drömt om en hatthylla som jag sett på Åhléns, jag har ett skoställ i samma serie som hatthyllan nämligen. För några dagar sedan så fick jag ett mail av Åhléns med en rabattkupong på 20 procent, så idag köpte jag den där hatthyllan. Jag är nog lite konstig som drömmer om en hatthylla. Haha! På eftermiddagen började jag spela Grand Theft Auto V: Online med Adam samtidigt som jag tvättade.

- Gamla brandstationen och Kristine Kyrka

- Kinamat

- Författarinnan Selma

- Kristine Kyrka

- Ständigt denna tvättstuga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar